| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Hva du synes om forumet: |
| Mitt favoritt-bilforum! |
|
37% |
[ 10 ] |
| Seriøst og OK. |
|
44% |
[ 12 ] |
| Mer om ulike TV-serier hadde vært OK... |
|
7% |
[ 2 ] |
| Jeg kunne tenkt meg å endre på (sender PM)... |
|
0% |
[ 0 ] |
| Svette greier. |
|
11% |
[ 3 ] |
|
| Antall stemmer : 27 |
|
| Av |
Innlegg |
SeaLion Administrator

Ble Medlem: 26 Apr 2005 Innlegg: 6477 Bosted: Trånnjæm
|
|
| Til Toppen |
|
 |
drivefast Administrator

Alder: 22 Ble Medlem: 26 Apr 2005 Innlegg: 3699
|
Skrevet: Torsdag 12. Juli 2005, 23:19 Tittel: |
|
|
| Pleier å være litt sånn her i ferien. Men kom gjerne med forslag til activity boost! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jan verdensmester

Ble Medlem: 02 Mai 2005 Innlegg: 2774
|
Skrevet: Onsdag 13. Juli 2005, 08:00 Tittel: |
|
|
| detroit skrev: | | Synest det er litt døllt her inne.. |
Tja, de fleste nyter vel ferien sin, skulle jeg tro  _________________ x1992 Mazda MX-5 BRG
x1990 Mazda 323F 1.8 GLX |
|
| Til Toppen |
|
 |
Type-R Chameleon In The Shadow Of The Night

Alder: 37 Ble Medlem: 03 Mai 2005 Innlegg: 3282 Bosted: Vinterbro
|
Skrevet: Onsdag 13. Juli 2005, 12:58 Tittel: |
|
|
| detroit skrev: | | Synest det er litt døllt her inne.. |
Det er litt rolig her for tiden, ja. Men vi får håpe at aktiviteten tar seg opp etter sommeren.
Jeg har tatt en liten gjennomgang av kak-forumet de senere månedene, og må si at jeg blir mer og mer fornøyd med måten dette forumet som vi er på nå, ledes på. Ikke for å rippe opp i gamle feider, men jeg må si at jeg synes det er utrolig latterlig hvordan kak-forumet ledes.
En kontrollfreak av en forumleder driver og herser med voksne og forstandige meddebattanter, samtidig som han har en juvenil samboer som driver og erter opp de samme meddebattantene (slik at forumleder igjen kan komme og "irettesette" de selvsamme meddebattanter).
Når så forumleder selv blir kritisert, så finner han på alt mulig rart for å avlede oppmerksomheten fra seg selv og sin person. For min egen del, så skjedde jo som dere vet følgende:
Da jeg kritiserte kak for hans oppførsel på forumet, så begynte han å trekke fram en gammel sak med at jeg hadde samme IP-adresse som en annen bruker på forumet, selv om han meget godt visste at jeg hadde en firma-IP-adresse (som en hel masse folk delte på (jeg har jo nå funnet ut at 4-5000 mennesker har samme IP-adresse))- dette hadde jeg og han snakket om i PM flere ganger. Dersom det var et problem for ham at andre brukere hadde samme IP-adresse, så kunne han vel ha tatt opp dette problemer måneder tidligere? Men neida, saken er at det ikke var et problem, det passet ham bare ekstra godt å bruke denne opplysningen når han selv var trengt opp i et hjørne på saklig grunnlag.
Og så har han ett par ultralojale brukere, som forsvarer alle hans bevegelser på forumet. Disse stilte ikke et eneste spørsmålstegn ved kaks oppførsel i denne saken, selv om alle (uavhengig av om de likte meg som debattant eller ikke) måtte se at kaks framgangsmetoder i denne saken ikke var annet enn en militærstat verdig. De eneste som stilte spørsmålstegn ved metodene hans var selvstendig tenkende brukere som GTO og Nightrider.
Litt artig å se at selvsamme lojale brukere senere også ble utsatt for noe av samme refs fra pappa-kak. De ble tildelt munnkurv og gode greier. Utrolig latterframkallende.
Enda artigere å se at de vender tilbake til forumet som "lydige hvalper" når straffen er over.
Nei, jeg må si at jeg er særdeles fornøyd med dette bilforumet. Drivefast, SeaLion og Brembo styrer forumet like nøytralt og fornuftig som moderatorene i det gamle NRK-forumet gjorde. Akkurat slik det bør og skal være. All honnør til ledelsen i dette forumet.
Så får det heller være at det er blitt litt roligere her nå i sommervarmen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
drivefast Administrator

Alder: 22 Ble Medlem: 26 Apr 2005 Innlegg: 3699
|
Skrevet: Onsdag 13. Juli 2005, 13:14 Tittel: |
|
|
Takk for det, Type-R  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jan verdensmester

|
Skrevet: Onsdag 13. Juli 2005, 13:16 Tittel: |
|
|
Ganske enig i det du skriver her, ja. _________________ x1992 Mazda MX-5 BRG
|
| Til Toppen |
|
 |
Vindmannen Bråkmakern

Ble Medlem: 02 Mai 2005 Innlegg: 1771
|
Skrevet: Onsdag 13. Juli 2005, 15:54 Tittel: |
|
|
Jeg synes det er et helt ok forum. Men, som sagt. I perioder hvor JEG kjeder meg vil jeg jo ha noen til å underholde meg; les: diskutere med. Da er det kjedlig at det er lite aktivitet her inne. Derfor "henger jeg" på flere fora. kak-forumet har ofte god og bedre aktivitet enn det er tilfellet her.
VG-forumet leser jeg bare, fordi jeg synes innlogging og brukernavnskaffeseansen er AAALT for kronglete og tungvint, sorry to say.
vwvortex-forumet er egentlig genialt, man diskuterer langt ifra bare VW, er også andre merkefriker der inne. Men forumet har litt for mange "dumme" amerikanere (ikke smekk meg på fingrene 70'Chevelle eller Detroit, bare en slang) som klager over at bilen kostet 3000kr mer når totalprisen bare ble 1/3 av hva tilsvarende koster her hos oss, og i tillegg er det på engelsk.
Resten er vel mer eller mindre tilfeldige forum jeg vanker på.
Hvorvidt ting hanskes på andre forum er vel ikke så relevant i forhold til dette forumet, selv om sammenligninger til en viss grad kan være greit. Jeg synes dette forumet har en relativt avslappet moderasjon, akkurat slik jeg opplever det på f.eks. VG-forumet. Det er bra. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jan verdensmester

|
Skrevet: Onsdag 13. Juli 2005, 19:29 Tittel: |
|
|
| Vindmannen skrev: | Derfor "henger jeg" på flere fora. kak-forumet har ofte god og bedre aktivitet enn det er tilfellet her.
. |
Det varierer du  _________________ x1992 Mazda MX-5 BRG
|
| Til Toppen |
|
 |
Brembo Administrator

Ble Medlem: 26 Apr 2005 Innlegg: 287
|
Skrevet: Torsdag 14. Juli 2005, 21:50 Tittel: |
|
|
Synes vi har et hyggelig og greit forum, og jeg liker samtlige som deltar her.
Nå er det ikke særlig mye aktivitet her, men jeg håper det vil ta seg opp etter sommeren når kulda og hverdagen kommer tilbake.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Avantgarde

Ble Medlem: 03 Mai 2005 Innlegg: 5644
|
Skrevet: Torsdag 2. August 2005, 23:05 Tittel: |
|
|
Spørsmålet her er "Hva synes du om forumet" og da tipper jeg strådstarter mener DETTE forumet, ikke KAK's forum
Jeg bruker ikke mange forum. Er aktiviteten her lav så ser jeg på andre nettsteder som f.eks KAK.net og diverse fagrelaterte forum.
Mange av brukerene her debaterer også på forum.kak.net og det synes jeg selvsagt er helt greit. Det hadde blitt tynt i rekkene hvis ikke.
For å nevne noe positivt så synes jeg Jan 6'er er en flink trådstarter!
Nyverving er det dessverre dårlig med  |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: Onsdag 3. August 2005, 11:03 Tittel: |
|
|
| Avantgarde skrev: | Spørsmålet her er "Hva synes du om forumet" og da tipper jeg strådstarter mener DETTE forumet, ikke KAK's forum
|
Det gjør nok trådstarter helt sikkert, ja, men av og til må man sammenligne med konkurrenter for å sette f.eks. et forums kvaliteter i perspektiv. I dette tilfellet var sammenligningen med kak-forumet trukket fram for å belyse hvor bra det faktisk fungerer på dette forumet. |
|
| Til Toppen |
|
 |
BMW 518 øvingskjører

Alder: 46 Ble Medlem: 01 Nov 2006 Innlegg: 376 Bosted: akershus
|
Skrevet: Torsdag 27. Juli 2010, 00:43 Tittel: |
|
|
Tja...hva med å sparke igang denne nyttige men litt gamle tråden igjen !? Skal en ha som mål å ha et aktivt forum mener nå jeg at det er viktig at brukerne engasjerer seg å forteller ærlig hva som er bra, og hva som kan bli bedre..... _________________ Ja til både horisont og takhøyde..... |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: Fredag 30. Juli 2010, 21:36 Tittel: |
|
|
| Jeg synes forumet her er veldig bra. Vi har termometer og veldig bra takhøyde/stort mangfold. Fornuftig moderator(er). Alt vi har manglet de siste par årene er aktivitet. Men nå ser det bedre ut enn på lenge her. Veldig bra! |
|
| Til Toppen |
|
 |
BMW 518 øvingskjører

Alder: 46 Ble Medlem: 01 Nov 2006 Innlegg: 376 Bosted: akershus
|
Skrevet: Fredag 30. Juli 2010, 22:23 Tittel: |
|
|
Sitter å leser meg opp på forumet, det tar tid men er gøy....
Liker meg veldig godt her allerede, flinke og hyggelige adm
og virker som det sitter utrolig mye kunnskapsrike folk bak
brukernavnene (hint til å poste i tråden min om hvem som gjemmer seg
bak brukernavne...)
Litt stille her, men sommeren får kanskje ta noe av skylden !?
Blir fort slik at det blir lite innlegg hvis man bare logger inn for
å lese nye poster, vært gøy å sett flere bidrag  _________________ Ja til både horisont og takhøyde..... |
|
| Til Toppen |
|
 |
colombo Uten hjelm
Ble Medlem: 02 Mai 2005 Innlegg: 3586
|
Skrevet: Lørdag 31. Juli 2010, 06:46 Tittel: |
|
|
Skal se om jeg får postet noe underveis. Skal på ferie til Nordkalotten. Siden vi bor i Belgia blir det jo en ordentlig tur...  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Avantgarde

Ble Medlem: 03 Mai 2005 Innlegg: 5644
|
Skrevet: Onsdag 4. August 2010, 12:40 Tittel: |
|
|
| Jeg må innrømme at jeg ikke husker så mange brukernavn i dag. Jeg har lest litt og postet enda mindre de siste lange månedene. Fremdeles er jeg registrert med mange innlegg, men majoriteten av dem er sikkert 4-5 år gamle. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Arturo Benedetto øvingskjører

Ble Medlem: 29 Nov 2008 Innlegg: 313
|
|
| Til Toppen |
|
 |
mzziaz ny oppkjøring

Ble Medlem: 18 Feb 2006 Innlegg: 1507 Bosted: Møre og Romsdal
|
Skrevet: Mandag 9. August 2010, 09:46 Tittel: |
|
|
Arturo Benedetto, du prøver vel ikke å trolle forumet vårt?  _________________ Sett inn morsom signatur her. |
|
| Til Toppen |
|
 |
SnabbRis barnesete

Ble Medlem: 02 Aug 2010 Innlegg: 110 Bosted: Bærum
|
Skrevet: Mandag 9. August 2010, 12:48 Tittel: |
|
|
Det eneste jeg etterlyser, er litt mer oversikt og oppdatering på Termometeret. masse fine biler der, men litt tungvint å finne de frem noen ganger..
forresten, jeg har hatt en oljetråd gående på et annet forum, og kjenner lysten for å fortsette på denne sakte men sikkert kommer tilbake... hvor kan jeg legge en slik tråd på dette forum? _________________ "Quantum particles are the dreams stuff is made of."
"Time.. Nature's way of making sure everything doesn't happen at once.." |
|
| Til Toppen |
|
 |
SeaLion Administrator

Ble Medlem: 26 Apr 2005 Innlegg: 6477 Bosted: Trånnjæm
|
Skrevet: Mandag 9. August 2010, 12:58 Tittel: |
|
|
Vi trenger nok en ny Termometermoderator, den forrige har vært forholdsvis fraværende det siste året (frivillige kan melde sin interesse). Men ellers ble A-Å-listen oppdatert nå i sommer, og der er alle bilene satt opp alfabetisk.
Olje går enten under Bil eller under generelt, vi har (foreløpig) ikke et eget underforum for tekniske temaer. _________________ ækt bila har itj baksæta • min musikk • Mystery Cars Archive • dreiemoment <-> effekt |
|
| Til Toppen |
|
 |
|