| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Capo ny oppkjøring

Alder: 30 Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 1485 Bosted: Skedsmokorset
|
Skrevet: Onsdag 21. Juli 2010, 23:12 Tittel: Galleria Ferrari |
|
|
Tar oppfordringen fra Sealion som jeg så var sendt på mail, og kan berette om en ganske bra uke i nordre deler av Italia.
Fly fra Bergen (!) til Kastrup og videre til Milano hvor vi hentet vår nokså spreke Alfa Mito diesel (!). Kjørte derfra til Sirmione som ligger mer eller mindre uti Gardasjøen. Overnattet der to netter, og dro videre til Modena og Maranello hvor destinasjonen selvsagt var Galleria Ferrari Regner med at flere på forumet her har tatt turen innom tidligere?
Etter besøket der, dro vi videre til Pesaro ved adriaterhavskysten hvor vi overnattet i tre netter, samt besøkte en italiensk familie som jeg kjenner godt fra tidligere, rett i nærheten av en mindre by som heter Senigallia. Holdt oss forøvrig LANGT unna Rimini som er en forferdelig by, men stakk innom Catolica som på sin side er ganske koselig uten altfor mange andre bleikfeite nordmenn.
Vi tok deretter tog fra Ancona til Roma hvor vi tilbragte de siste to dagene av Italia-ferien. Helsikes varmt med temperaturer godt over 40 midt på dagen, så det er helt klart et sted man ikke bør dra til midt på sommeren. Men det var likevel veldig greit å få sett byen som jeg aldri har vært i tidligere til tross for utallige besøk i Italia tidligere.
Noen smakebiter fra museumet:
 _________________ Når igangsetterstopperen din har løsna seg fast, da sliter du! MYE! |
|
| Til Toppen |
|
 |
SeaLion Administrator

Ble Medlem: 26 Apr 2005 Innlegg: 6477 Bosted: Trånnjæm
|
|
| Til Toppen |
|
 |
mzziaz ny oppkjøring

Ble Medlem: 18 Feb 2006 Innlegg: 1538 Bosted: Møre og Romsdal
|
Skrevet: Fredag 23. Juli 2010, 10:45 Tittel: |
|
|
| SeaLion skrev: | Der skulle vi ha vøri, kal ...
Takk for rapporten!  |
+1
Ferdig med ferien? _________________ Sett inn morsom signatur her. |
|
| Til Toppen |
|
 |
b-havers barnesete

Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 124 Bosted: Follo's største by
|
Skrevet: Fredag 23. Juli 2010, 21:09 Tittel: |
|
|
Hmmm, skal ikke skryte på meg de helt store interessene for italienske kreasjoner, men dette museet er helt klart et mål om jeg noen gang kommer til støvlett-landet.
Takk for fine bilder, de smakte godt ved siden av Irish'en  _________________ b-havers
ex-Marcos V6 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Capo ny oppkjøring

Alder: 30 Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 1485 Bosted: Skedsmokorset
|
Skrevet: Torsdag 27. Juli 2010, 19:43 Tittel: |
|
|
Jupp, ferien var over da jeg postet det første innlegget. Dessverre. Særlig i disse dager med traurig vær og temperatur...  _________________ Når igangsetterstopperen din har løsna seg fast, da sliter du! MYE! |
|
| Til Toppen |
|
 |
|